آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرواز‌های مشهد براساس برنامه در حال انجام است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور کاشمر _ نیشابور مسدود شد (۲۸ ادیبهشت ۱۴۰۳) حرکت هیچ قطاری از مبدا مشهد لغو نشده است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت هوای مشهد و خراسان رضوی (٢٨ اردیبهشت ١۴٠٣) بازدید استاندار خراسان رضوی از روستا‌های سیل زده فریمان+ عکس (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گزارش شهردار مشهد بعد از ۲ روز عملیات مداوم| پیش بینی بودجه برای جبران خسارات ناشی از سیل مردم + فیلم رفع تمام آب‌گرفتگی‌ها در مشهد | آمادگی مدیریت شهری برای بارش احتمالی جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطعی برق در برخی از مناطق مشهد (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) ویدئو| تخریب دیوار اراضی متعلق به آستان قدس در خیابان سپاه| آمادگی مشهد برای سیلاب احتمالی در روز جمعه (۲۸اردیبهشت۱۴۰۳) آغاز مجدد بارش شدید باران در مشهد | آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادرسان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پشتیبانی ویژه ستاد اجرایی فرامین امام(ره) از مناطق سیل زده خراسان رضوی و مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجموعه شهرداری از کمک‌های جهادی حمایت می‌کند برآورد خسارت ۱۰۰ میلیاردتومانی سیلاب در کلات نادری (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: بیشتر محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی باز هستند + فیلم آخرین وضعیت سیل در نیشابور از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) خسارت لوازم خانگی و ساختمان‌های تخریب‌شده سیل مشهد پرداخت خواهد شد روایت اهالی سپاه۶۹ منطقه سیدی مشهد از سیلی که زندگی‌شان را با خود برد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس استقرار و کمک‌رسانی تیم ویژه مقابله با بلایای طبیعی ارتش در مناطق سیلابی مشهد
سرخط خبرها

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مشهد: دشمنان می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند

  • کد خبر: ۱۰۲۰۳۲
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
معاون پارلمانی رئیس جمهور در مشهد: دشمنان می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند
سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه همواره باید به یاد شهدا باشیم، گفت: امروز اگر ساکت بنشینیم، بدخواهان و دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و روایت خودشان را جایگزین واقعیت خواهند کرد.

محمد کاملان | شهرآرانیوز؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه همواره باید به یاد شهدا باشیم، گفت: امروز اگر ساکت بنشینیم، بدخواهان و دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و روایت خودشان را جایگزین واقعیت خواهند کرد. ما در مقابل این ماجرا مسئول هستیم. لازم است که در این جنگ نرم، رسانه‌ای و سایبری نقش آفرینی کنیم.

سیدمحمد حسینی در یادواره ۱۳۱۹ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد، با تأکید بر اینکه شهدا باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند گفت: شهدایی که داریم نیرو‌های ارزنده‌ای هستند که باید الگوی جامعه و به ویژه جوانان باشند. این شخصیت‌های بابصیرت باید به جامعه معرفی شوند.

وی تصریح کرد: این دست ماست که انتخاب کنیم در مسیر نور و عدالت باشیم یا در مسیر باطل و تاریک و کفر حرکت کنیم. هرکسی در این دنیا یک، ولی دارد و امام. کسانی که از اطاعت امام حی و حاضرشان سرپیچی می‌کنند، طاغوت اند؛ مثل منافقان که مقابل امام (ره) ایستادند و در دامن صدام و بعد هم آمریکا و فرانسه افتادند. این سرنوشت محتوم همه این افراد و گروه هاست.

راهبرد جدید یگان ویژه برای مقابله با ناآرامی‌ها

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور نیز در این مراسم، با اشاره به هدف تشکیل یگان ویژه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سال ۱۳۷۰ و پس از جنگ تحمیلی، لشکر ۲۸ روح ا... که در دفاع از کشور در جبهه حضور داشت برای دفاع از انقلاب و دستاوردهایش به یگان ویژه تبدیل شد و امروز این یگان از واحد‌های مؤثر در تأمین امنیت اجتماعی کشور است.

سردار حسن کرمی با بیان اینکه بخش زیادی از تجهیزات مورد استفاده یگا ن‌های ویژه در داخل کشور ساخته و تأمین شده است تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ برای مقابله با ناآرامی‌ها راهبرد بازدارنده‌ای برنامه ریزی و آموزش‌های لازم هم برای این کار پایه ریزی شد. در قالب این راهبرد خلاقیت‌ها شکوفا و اسباب و لوازم و تجهیزات در داخل کشور تأمین شد. در این راهبرد جدید پنجره جدیدی رو به یگان باز و تعامل خوبی با اقشار مردم برقرار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->